גדר סולארית | יהל אנרגיה מערכות סולאריות

מערכת סולארית על גדר

גדר סולארית

כחלק מהשאיפה הכוללת לייצור אנרגיה חשמלית, מתחדשת וירוקה, רשות החשמל ומנהל התכנון מקדמים אג'נדה של התקנת מערכות סולאריות על גבי מבנים ושטחים שניתן לעשות בהם דו שימוש. דוגמאות לכך ניתן לראות בסככות שנבנו כדי לתת הצללה וגם כדי לייצר חשמל, או תחום חדש ומתפתח בשם אגרו סולאר שזה אומר שטחים חקלאיים שבין שורות העצים 'מגדלים' גם שורות של פנלים סולארים שאף מטיבים עם חלק מהגידולים, או גדר שעליה מותקנת מערכת סולארית. נקרא לה גדר סולארית.

גדר עם מערכת סולארית יכולה לספק מצד אחד בטחון וקו גבול, ומצד שני ייצור חשמל סולארי שניתן למכור לחברת חשמל או לצרוך במקום. בנוסף למערכת הסולארית, ניתן להתקין על גבי הגדר פנסי תאורה, מצלמות ביטחון, חיישני תנועה וכו'…

כדי להתקין גדר סולארית יש להבין את הצרכים ואת התמונה הכללית. האם הגדר צריכה להיות גבוהה? מה הגובה? האם הגדר הסולארית צריכה גם לספק חשמל לצרכנים בשטח שהגדר מקיפה? מה כיווני הגדר (מצפון לדרום או מזרח למערב)? האם הגדר הסולארית מספקת חשמל לתאורת הגדר ולמצלמות ביטחון? האם יש היתכנות וצורך במערכת סולארית עוקבת שמש? אלו שאלות שמשפיעות על צורת ההתקנה, עלותה ותפוקת החשמל שמתקבלת.

יהל אנרגיה מתקינה גדרות סולאריות סטטיות או גדרות סולאריות עוקבות שמש. צרו קשר עוד היום ונציג שלנו יחזור אליכם. >>לחצו כאן למעבר ליצירת קשר.


מעניין אתכם לשמוע עוד?
השאירו פרטים לתיאום פגישה

    ֿֿֿֿ

    • מתאים לגגות של למעלה מ- 700 מ"ר
    לתיאום פגישת ייעוץ