מערכת סולארית על גדר בטחון | אנרגיה סולארית: התקנת מערכת סולארית מסחרית והשכרת גגות | יהל אנרגיה

מערכת סולארית על גדר בטחון

מערכות סולאריות המותקנות על גדרות מהוות אמצעי אמין ויעיל לייצור חשמל באנרגיה מתחדשת וליצירה של רווחים נוספים עבור המושב/ יישוב/ קיבוץ.

כיום ניתן להתקין 3 סוגים של מערכות סולאריות על גדרות:

מערכת סולארית עוקבת שמש – כאשר תוואי הגדר הוא מצפון לדרום ניתן להתקין מערכת סולארית על גבי ציר מרכזי שגם כיוונו הוא מצפון לדרום, כך שהציר יסתובב ממזרח למערב. היתרון בכך שהפנלים הסולאריים למעשה עוקבים אחרי השמש מהזריחה ועד השקיעה. התקנת מערכת סולארית עוקבת שמש כזו מאפשרת לקלוט את מירב הקרינה של קרני השמש. מערכת סולארית עוקבת שמש כוללת חיישן קרינה ומנוע אשר מסובב את הציר והפנלים עליו. מערכת עוקבת שמש מייצרת כ- 20% תפוקה שנתית יותר ממערכת סולארית שאינה עוקבת שמש, כ- 2000 קוט"ש לכל קילוואט מותקן.

מערכת סולארית סטטית– כאשר תוואי הגדר הוא ממזרח למערב ניתן להתקין מערכת סולארית סטטית כאשר הפנלים הסולאריים מותקנים עם זוית לכיוון דרום, בדומה להתקנת מערכות סולאריות על גגות. בהתקנה של מערכת סולארית סטטית התפוקה תעמוד על כ- 1600 קוט"ש לכל קילוואט מותקן.

מערכת סולארית סטטית דו- צדדית– התקנת מערכת סולארית מסוג זה פחות נפוצה, אך ניתן להתקין אותה כאשר מעוניינים בגדר אטומה. למעשה הפנלים הסולאריים מחליפים את רשת הגדר. בהתקנה זו אנו נשתמש בפנלים סולאריים דו צדדיים. בהתקנה של מערכת סולארית סטטית דו צדדית התפוקה תעמוד על כ- 1500 קוט"ש לכל קילוואט מותקן.

הקמת גדר סולארית מצריכה קבלת היתר מועדת התכנון והבניה ורצוי להתייחס אליה כאל גדר סולארית ביטחונית שכן ניתן להקים תשתית להוספת אמצעי בטחון נוספים לדוגמת מצלמות אבטחה אשר יכולות לספק ראיה חכמה ובקרת איכות על הפעילות באזור הגדר באמצעות מעקב והתראות, תאורת LED אוטומטית אשר יכולה להגביר את הבטיחות בלילה, חיישני תנועה ועוד.

 יחד עם כלי הבטיחות הנוספים, הגדרות הסולאריות מצליחות לשלב בין הגברת הבטחון של תושבי המקום ובין יצירת רווחים נוספים עבור המושב/ יישוב/ קיבוץ על ידי ייצור חשמל נקי ויציב לאורך זמן.

לבדיקת התכנות וקבלת הצעה צרו קשר עוד היום!


מעניין אתכם לשמוע עוד?
השאירו פרטים לתיאום פגישה

    ֿֿֿֿ

    • מתאים לגגות של למעלה מ- 700 מ"ר
    לתיאום פגישת ייעוץ