השכרת גגות למערכת סולארית | יהל אנרגיה

השכרת גגות למערכת סולארית

יש לך גג פנוי? רוצה לתרום לאיכות הסביבה וגם לקבל כסף על השכרת הגג?

יהל אנרגיה כאן בשבילך! נקים על גגך מערכת סולארית והדבר היחיד שתצטרך לעשות הוא לקבל דמי שכירות קבועים למשך 25 שנה.

מה אנחנו עושים?

תשאירו לנו את תכנון הפרויקט, אנו נטפל בכל הבירוקרטיה המייגעת מול הרשויות וחברת החשמל, על מנת לקבל את כל ההיתרים והאישורים הנדרשים כדי להתחבר לרשת החשמל.

נרכוש את כל הציוד והרכיבים העומדים בתקן ונבצע התקנה מלאה של המערכת הסולארית על הגג.

בנוסף, ניתן גם פתרונות תשתית ותחזוקה שוטפת כמו שיקום תשתיות, הגדלת החיבור ושיפור הגגות.

מהם היתרונות בהשכרת הגג למערכת סולארית?

בהשכרת גג למערכת סולארית יש מספר יתרונות מרכזיים:

היתרון הראשון הוא הפשטות.
אתם לא צריכים לדעת יותר מידי על המערכת וגם לא צריכים להתעסק בכל התכנון והארגונים שמסביב. כאשר אתם רוכשים לעצמכם מערכת סולארית על הגג, אתם תצטרכו להתעמק בתחום ולהבין איך הדברים עובדים, כיוון שאתם משקיעים מכספכם האישי ולא רוצים שההשקעה תרד לטמיון. כאשר תממש את האפשרות של השכרת הגג למערכת סולארית לחברה כמו יהל אנרגיה, לא תצטרך להתעסק בשאר הדברים המתישים, אנחנו כבר נתכנן, נוציא היתרים, נהיה בקשר עם חברת החשמל והרשויות השונות ונטפל בכל שאר הדברים הטכניים.

היתרון השני הוא רווח ללא השקעה.
רכישת מערכת סולארית והתקנתה על הגג היא השקעה שלא כל אחד יוכל לבצע וכאן אנחנו באים לידי ביטוי. לא תצטרכו להוציא אפילו אגורה ותתחילו להרוויח החל מהשנה הראשונה.
במידה והייתם משקיעים מכספכם, ההשקעה הייתה מחזירה את עצמה תוך כמה שנים, אבל איתנו תוכלו ליהנות מרווחים מהיום בו המערכת הסולארית על הגג שלכם מתחילה לפעול.

היתרון השלישי הוא חוסר התעסקות.
אם היית משקיע את כספך וקונה מערכת סולארית לגג היית מבזבז המון זמן ולהבין איך היא עובדת, איך לתחזק וכמובן איך למקסם את התפוקה.
כאשר חברה כמו יהל אנרגיה מתחזקת את המערכת הסולארית אתה יכול להמשיך את חייך כרגיל.
אנחנו נרכוש את כל הציוד, נתקין את המערכת, נתעסק בבירוקרטיה ונבצע תחזוקה שוטפת על מנת למקסם את התפוקה וכמובן גם את הרווחים.

היתרון הרביעי הוא שמירה על איכות הסביבה.
ייצור חשמל הוא אחד התורמים הגדולים ביותר לזיהום האוויר וההתחממות הגלובלית.
ברגע שאתה חושב על לעבור לייצור אנרגיה ירוקה באמצעות התקנת מערכת סולארית על הגג, עשית את הצעד הראשון להקלה בתסמיני הזיהום.
השכרת הגג למערכת סולארית לחברת יהל אנרגיה לא רק תשמור על הסביבה, אלא תניב לך רווחים קבועים למשך 25 שנה על חשבון דמי השכירות.

לסיכום

השכרת הגג לחברה חיצונית שתקים על מערכת סולארית היא אחת ההחלטות החכמות ביותר שתעשה בזמן הקרוב, גם כי ההתחממות הגלובלית נותנת את אותותיה וגם כדי להרוויח כסף כמה שיותר מהר.


מעניין אתכם לשמוע עוד?
השאירו פרטים לתיאום פגישה

    ֿֿֿֿ

    • מתאים לגגות של למעלה מ- 700 מ"ר
    לתיאום פגישת ייעוץ