מערכת סולארית עסקית | אנרגיה סולארית: התקנת מערכת סולארית מסחרית והשכרת גגות | יהל אנרגיה

מערכת סולארית עסקית

חשמל סולארי קיים זמן מה והפופולריות שלו גוברת בכל שנה. כולם מיזמים ועד בעלי עסקים מוזילים עלויות באמצעות מערכת אנרגיה סולארית. זה הזמן להתעניין ברצינות על התקנת מערכת אנרגיה סולארית לעסק, לכן דאגו לשים לב לעצות הבאות:

מערכת סולארית עסקית הינה בחירה נכונה ומשתלמת מבחינת העסק שלכם. כפי שאנחנו בוחנים כל השקעה ירוקה לטווח הארוך, כך גם אנחנו מבינים שזהו פתרון מושלם מבחינת עסקית. על פי תקנות רשות החשמל ניתן להקים מערכת סולארית לייצור חשמל על כל מבנה עסקי, מסחרי או מוסדי.

מערכת סולארית עסקית על גגות בישראל

ניתן להפעיל מערכת אנרגיה סולארית על כל שטח פנוי אם זה גג או קרקע. עם זאת, חיסכון משמעותי של אלפי שקלים בשנה מתאפשר על שטח גג מסחרי. וזה נכון גם לגביי התקנת מערכת סולארית על גגות בטון שטוחים, פנל מבודד או גג רעפים משופע.

למה כדאי להתקין מערכת סולארית לעסק?

אם אתה מנהל עסק אתה בטח יודע שיש לך הרבה עלויות, אחת מהן היא חשבון החשמל בכל חודש. אם בדקתם דרכים לחסוך כסף לחברה, עליכם לעבור לאנרגיה סולארית מתחדשת. זה לא רק יחסוך לכם כסף, אלא יאפשר לעסק שלכם למכור את העודפים בחזרה לחברת החשמל, לייצר רווח על ההשקעה ולהגדיל את התזרים השנתי של העסק בצורה חכמה ויציבה לאורך זמן.

למרות שברוב העסקים בישראל מותקנים הפאנלים הסולאריים על גג המבנה של העסק, ייתכן גם שתתקין פאנלים סולאריים על קרקע חקלאית, על חממה או מאגרי מים.

ולזכור! אנרגיה מתחדשת ירוקה הופכת חשובה יותר ויותר לכולם.

התקנת מערכת סולארית לעסק

אם אתה חושב להתקין פאנלים סולאריים על גג העסק, ודא שהגג בגודל מתאים וענה על השאלות: “כמה פאנלים סולאריים העסק שלי צריך? האם העסק שלי יכול למכור עודפי חשמל בחזרה לרשת? איזה רגולציות והסדרות קיימות?” ולמד על האפשרויות שלך לפני שאתה רוכש מערכת לעסק.

לכן לפני שאתה מקים מערכת סולארית, עליך לדעת כמה זמן יקח להחזיר את ההשקעה. אם אתה רוצה מערכת שתשלם את עצמה במסגרת זמן קצרה יותר, שקול לרכוש מערכת סולארית כך שגם התשואה שלך במלואה. מעוניינים להתקין מערכת סולארית עסקית על גג העסק שלכם? הזמינו עוד היום פגישה ללא התחייבות לבדוק את הנכס שלכם ולקבוע איזה סוג עסקה מתאים לעסק שלכם. הזמן מערכת סולארית עסקית

תשקול השכרה?!

אם אינך יכול להרשות לעצמך לרכוש מערכת אנרגיה סולארית לעסק. השכרת גגות למערכת סולארית פירושו לשלם עלות התחלתית קטנה בהרבה אם בכלל, ולאפשר לכם להתחיל להרוויח תוך מספר חודשים עם חיבור המערכת לרשת החשמל הארצית.

תשקול שותפות?!

כשרוב האנשים חושבים על אנרגיה סולארית, הם חושבים שזה צריך לעלות הרבה כסף, אבל זה לא. מערכת סולארית משותפת זו דרך טובה להרוויח מבלי להוציא יותר ממה שאתה יכול להרשות לעצמך. אתה רוצה להשתמש באנרגיה סולארית, אך יש לך תקציב מוגבל, היום אתה יכול לבחור את רמת הסיכון בהשקעה שלך, ולהפוך ליצרן אנרגיה סולארית מתחדשת תוך זמן קצר.

חברת יהל אנרגיה תסייע ללקוחות עסקיים בכל רחבי הארץ למצוא פתרונות סולאריים יצירתיים לדרישות מיוחדות ולבצע התקנה איכותית ויעילה של מערכות סולאריות. כל זאת במינימום הפרעה תוך התחשבות מקסימלית בצרכים התפעוליים של העסק.

לחשוב בראש פתוח

מקימים מפעל, מחסן גדול או בית מלאכה חדש? שקול היטב ולמד מטעויות נפוצות של אחרים. עוד בשלב ההתחלתי כדאי שתחשוב אנרגיה סולארית בראיה עתידית של אופק וצמיחה. דברים כמו תשתיות או הגדלת חיבור חשמל הם רק כמה דוגמאות שאותם יש לקחת בחשבון בפרויקט סולארי.

סיכום :
אנרגיה סולארית יכולה לחסוך לכם כסף, והרבה! עסקים צריכים לחשוב כיצד להרחיב את העסק ועכשיו יש ברשותכם דרך יצירתית לעשות זאת. כך תוכלו להרחיב את הפעילות שלכם ולהגדיל את התזרים השנתי של העסק בצורה חכמה. התחלו לנצל את מלוא האנרגיה הסולארית עוד היום.


מעניין אתכם לשמוע עוד?
השאירו פרטים לתיאום פגישה

    ֿֿֿֿ

    • מתאים לגגות של למעלה מ- 700 מ"ר
    לתיאום פגישת ייעוץ