התקנת מערכות סולאריות המידע המלא | יהל אנרגיה מערכות סולאריות

המידע שחיפשתם על התקנת מערכות סולאריות

כדי להפוך את העולם שלנו לירוק יותר, צריך לעשות מעשים. לצורך כך ניתן להתקין מערכות סולאריות בשטח החשוף לשמש כמה שיותר שעות. מה מרוויחים בעלי המערכות הסולאריות? חיסכון בכסף וסביבה ירוקה. התקנת מערכות סולאריות היא משתלמת. אחרי שלוש שנים של אספקת חשמל, ההשקעה הכספית חוזרת ואתם מתחילים להרוויח כסף נקי.

השלבים בהתקנת מערכות סולאריות?

  1. תכנון בהתאם למדידות בשטח – מי שלא מכיר מקרוב מערכות סולאריות, יכול לטעות ולחשוב "בסך הכל מתקינים קולטי שמש וזהו". אבל לא. בפועל זה ממש לא כך. בכדי להתקין מערכות סולאריות, יש צורך למדוד את השטח ולתכנן את המערכת בהתאמה מושלמת לנתוני השטח. השלב התכנוני הוא השלב הראשון והוא מורכב מתכנון של המערכת עצמה על שלל ביצועיה.

  2. היתר מהרשות המקומית – התקנת מערכות סולאריות מ 50 וואט ומעלה, דורשת היתר מסודר. אבל אל דאגה, גם אם מעוניינים להריץ עניינים, אתם לא אמורים להיתקל בבעיות בדרך, אישור להתקנת מערכות סולאריות, מתקבל בדרך כלל תוך תקופה קצרה יחסית.

  3. פתיחת תיק סולארי מול חברת החשמל – בכדי להמיר את האנרגיה הנקלטת במערכות הסולאריות לאספקת חשמל, חברת החשמל צריכה להיות בעניינים. לצורך כך, נציג מטעם חברת יהל סולאר יפגש עם חברת החשמל ואתם תוכלו ליהנות מחשמל מוזל.

  4. התקנת המערכת הסולארית בפועל – לאחר בדיקת ההיתכנות, בניית התכנון וקבלת האישורים הנדרשים, העבודה מתחילה בפועל. כדי להתקין את המערכת בשטח, תצטרכו להיות מתואמים יחד עם החברה המתקינה לכם את המערכת בפועל. זמן ההתקנה של מערכות סולאריות ביתיות, אורך מספר ימים. לעומת זאת, התקנת מערכות של 50 קילו וואט ומעלה, עשויות לערוך גם למעלה משבוע.

אישור חברת החשמל – על מנת להפעיל את המערכת אחרי ההתקנה, חברת החשמל צריכה להגיע פיזית למקום ולוודא שהמערכת תקינה. בשלב זה חברת החשמל תאשר שאתם יצרני אנרגיה ותוכלו להרוויח מהחשמל המופק.

למה התקנת מערכות סולאריות משתלמת לצרכן?

מדינת ישראל נכנסה בשנים האחרונות למגמת השמירה על סביבה ירוקה. היא מעוניינת לשבור שיאים ולהיות בראש רשימת המדינות המשתמשות בחשמל ירוק. כדי להגיע למטרה הזו, הממשלה בשיתוף חברת החשמל, מעוניינת לרכוש מראש את החשמל המיוצר לתקופה של עד עשרים שנה! דבר זה הופך את העסקה למשתלם במיוחד.

עם השנים, כמות המערכות הסולאריות הנבנות יתחילו להתרבות באופן משמעותי. המדינה כבר לא תהיה כל כך נואשת להתקין מערכות סולאריות בשטחים קטנים והדבר כבר לא ישתלם כמו היום. אם יש לכם תכנון להצטרף למרוויחים מהתקנת מערכת סולארית, בצעו זאת כמה שיותר מהר.

מה מרכיב את המערכות הסולאריות?

המערכות הסולאריות מורכבות מקולטים המכונים בעגה המקצועית: פאנלים סולאריים פוטו וולטאיים. אחרי שהאנרגיה נספגה בקולטים, יש צורך בממירי חשמל שיהפכו את האנרגיה לחשמל שניתן להפיק ממנו תועלת רבה.

מי משתמש בחשמל המופק מהמערכות המותקנות על הגג שלי?

בכל התקנת מערכות סולאריות לייצור חשמל נערך הסכם עם חברת החשמל ובו יסוכמו תנאי האספקה. הרבה לקוחות בוחרים ליהנות מהחשמל המופק בעצמם, והרבה מעדיפים לקזז את המחיר מחשבון החשמל המתקבל. בין כך ובין כך, אתם המרוויחים הראשיים מכל הסיפור הזה. החשמל זורם ללוח החשמל הביתי שלכם. מה קורה אם נשאר עודף של חשמל? החשמל הזה זורם הישר למערכות החשמל הארציות, וחברת החשמל משלמת לכם על כל וואט חשמל שמופק במערכות הסולאריות שלכם. 

מה אורך חיי המערכות הסולאריות?

המערכות הסולאריות הן מאוד פרקטיות והחומרים המרכיבים אותן אינם מתבלים מהר. המערכות הסולאריות יולו לשמש אתכם מעל 20 שנה. כדי להבטיח את השימור של המערכות, עליכם לתחזק אותן כמו שצריך. התחזוק כולל ניקיון מידי תקופה ותיקונים במידת הצורך.

מה היתרון של מערכות סולאריות המחוברת לרשת לבין מערכות סולאריות עצמאיות?

המטרה שלכם היא להניב כמה שיותר אנרגיה. ככל שכמות החשמל גדולה יותר, כך תרוויחו יותר. מערכות סולאריות עצמאיות מייצרות כמות חשמל המותאמת לכמות החשמל הנצרכת לכם. לעומתן מערכות סולאריות המחוברות לרשת ארצית, הן אלו שמייצרות חשמל עודף ומניבות רווחים גבוהים לבעליהן.

איזה תחזוק דורשות המערכות הסולאריות?

כדי לתחזק מערכות חשמל, יש צורך לנקות את הקולטים כדי שהחשיפה שלהם לקרני השמש תהיה מקסימלית והאנרגיה האפשרית לא תהיה מוגבלת. ההמלצה שלנו היא לנקות את הקולטים ארבעה פעמים בשנה. אבל, אם הקולטים שלכם מלוכלכים אחרי חודש בגלל הצטברות אבק, כדאי לנקות אותם גם אם ניקיתם אותם לפני חודש בלבד. זכרו שאתם לא עושים טובה לאף אחד, מדובר ברווח כספי אישי שלכם.

חולמים להתקין מערכות סולאריות ולהתחיל להרוויח כסף נקי כל חודש?

מוזמנים להכיר את המומחים של יהל סולאר שיעשו לכם את העבודה. אנו מתקינים מערכות סולאריות ומזהים פוטנציאל להנבת רווחים מהתקנות מערכות סולאריות. אם יש לכם גג גדול או שטח אחר להתקנת מערכות סולאריות, אתם מוזמנים לקבל פרטים וליהנות מרווחים. פנו ליהל סולאר, כי מי שרוצה התקנת מערכות סולאריות איכותית במחיר טוב, פונה למובילים בתחום. 


מעניין אתכם לשמוע עוד?
השאירו פרטים לתיאום פגישה

    ֿֿֿֿ

    • מתאים לגגות של למעלה מ- 700 מ"ר
    לתיאום פגישת ייעוץ