איך עובדת מערכת סולארית | התקנת מערכות סולאריות - יהל אנרגיה

איך מערכת סולארית עובדת?

עוברים לאנרגיה נקיה ומרוויחים ללא השקעה מצידכם. יהל אנרגיה מזמינה אתכם להצטרף למהפכת האנרגיה הסולארית וליהנות מהשמש המהממת שלנו. אבל לפני תחזית הכנסות מותאמת לעסק שלך בואו נבין מה הם המרכיבים העיקריים במערכת אנרגיה סולארית לייצור חשמל.

מבנה מערכת סולארית

פאנלים סולאריים

מערכת סולארית מתבססת על המרה של אנרגית השמש לאנרגיה חשמלית זולה ונקיה. למעשה קרני האור פוגשים בלוח סולארי המורכב על גגות. ממיר את האנרגיה לזרם חשמלי ישר (DC). הזרם הישר מוזרם מכל הפנלים אל הממיר החשמלי כמו כל שאר הלוחות הסולאריים. (הלוחות מורכבים מתאים סולארים שתפקידם לקלוט את קרני השמש ולהמירו לזרם חשמלי ישר-DC. הזרם הישר מוזרם מכל הפנלים אל הממיר החשמלי.

ממיר מתח חשמלי

הזרם מגיע לממיר מתח שמבצע ההתאמה של הזרם החשמלי שנוצר מאנרגיית השמש (DC) לרשת החשמל הארצי (AC). לאחר שעבר את הממיר הידוע כ Inverter או Convertor במערכת החשמל הסולארית יוזרם לרשת החשמל הארצי. כדי שרשת החשמל הביתית או המסחרית יוכלו לעשות שימוש בחשמל הנוצר במערכת אנרגיה סולארית יש צורך להמיר אותו לזרם חילופין (Alternating Current).

קונסטרוקציה

קונסטרוקציה היא הבסיס איכותי ומערכת אחיזה להצבת לוחות סולאריים של המערכת. הבסיס עשוי אלומיניום וכולל את כל החלקים הנדרשים להרכבה לפי תרשים. קונסטרוקציה בעלת אחיזה חזקה לגגות בטון גג רעפים עם שיפועים, סככה וחניונים או אל הקרקע.

מונה ייצור

הזרם החשמלי שנוצר במערכת עובר אל מונה ייצור. מונה ייצור מונה את כל החשמל שנוצר על ידי המערכת לצורך התחשבנות מול חברת החשמל. את מונה הייצור מתקינים אחרי הממיר ולפני מונה הצריכה. הספק המערכת נמדד ב- קילוואט (kW).

מונה דו כיווני

המערכת הסולארית שלכם תחובר על-ידי חברת החשמל למד דו-כיווני המחליף את המונה הקיים. המד דו כיווני מודד את הזרם היוצא והנכנס במערכת ומספק מידע אודות צריכה וייצור החשמל. על הבסיס מד זה מבצעת חברת החשמל את הזיכוי בחשבונכם בשיטת 'מונה נטו' המאפשר לכל ארגון עסקי או פרטי בעל מבנה עם גג גדול לייצר לעצמו את החשמל.

כמו-כן יהל אנרגיה מספקת מערכת ניטור ובקרה למערכת סולארית שמאפשרת קבלת כל נתוני התפוקה אל המחשב הביתי או הסמארטפון דרך האינטרנט ולדעת בכל נקודת זמן מה קורה עם המערכת.


מעניין אתכם לשמוע עוד?
השאירו פרטים לתיאום פגישה

    ֿֿֿֿ

    • מתאים לגגות של למעלה מ- 700 מ"ר
    לתיאום פגישת ייעוץ