מהי אנרגריה סולארית? | הפקת אנרגיה סולארית | יהל אנרגי מערכות סולאריות

מהי אנרגיה סולארית?

יש לנו שמש מדהימה שזורחת עלינו ויש לנו דרך להפיק ממנה חשמל בצורה הכי ירוקה שיש.
וזו אנרגיה סולארית. העולם היום צורך המון חשמל, ככל שעובר הזמן יותר ויותר דברים מכניים הופכים להיות חשמליים. אפילו המטאטא ששירת אותנו נאמנה, עד כה מתחיל להפוך להיות נוסטלגיה, אחרי שהדייסון נכנס להרבה מאוד בתים. בקיצור, החשמל, הוא צורך חיוני ושימושי, ואנרגיה סולארית היא התחליף הטבעי שלו. 

חולמים על עולם בריא יותר? רוצים ליצור לעצמכם הכנסה פאסיבית? אנרגיה סולארית תוכל לעזור לכם להשיג את שתי המטרות הללו גם יחד.

איך מתרגמים את האנרגיה הסולארית לחשמל שימושי? 

אין ילד שלא פספס את החוויה של הבערת דף נייר באמצעות זכוכית מגדלת… זה שהשמש יודעת לשרוף, אנחנו יודעים. אבל איך בדיוק היא הופכת לאנרגיה סולארית?

שלב א' מתקינים מתקנים שיקלטו את השמש – המתקנים הללו נראים בדיוק כמו הקולטים המוכרים לנו מדודי השמש שלנו. גם אם אתם נמצאים מול מפל שופע מים, המים לא יקלטו מבלי שנביא כלי מתחת לזרם השוטף.
ממש באותה מידה, השמש זורחת, אבל בשביל להפיק ממנה חשמל, יש צורך בכלי – קולטים שיקלטו את קרני השמש הבריאות.
כיום יש מתקנים משוכללים מאוד לקליטת קרני האנרגיה הסולארית. מה כבר יכול להיות משוכלל אתם שואלים? אז הנה לכם. יש מתקנים שמסתובבים לפי כיוון השמש, כדי לנצל כל קרן שמש.

שלב ב' המרת האנרגיה לחשמל – אחרי שהחשמל נתפס בקולטים, הוא מומר לאנרגיה בדרכים ובשיטות שונות.
ברגע שהוא מומר בצורה מקצועית, הוא משמש כתחליף לחשמל, מוזיל את עלויות החשמל והופך את העולם שלנו למקום בריא יותר.

איך מפיקים מאנרגיה סולארית הכנסה פאסיבית? 

אם יש לכם שטח מספיק גדול על גג הבית שלכם, או בחצר הבית שלכם, תוכלו להרוויח מכך כסף. איך?
תזמינו חברה להתקנת קולטי שמש עבור ייצור אנרגיה סולארית, היא תתקין לכם את המתקנים ואת הרווחים מהשכירות, אתם תקצרו. אומנם ההתקנה עולה כסף, אבל אנחנו לא גובים עליה כסף, לנו נדרש אישור שלכם להציב קולטים על גג המבנה שלכם וזהו, יש לכם הכנסה קבועה ויציבה ל 25 שנה.  להחזיק לפחות לעשרים שנה, ואף למעלה מכך, מה שמקטין את הסיכון לכך שההשקעה לא תהיה שווה.

הכירו את יהל אנרגיה. אנו חברה שעוסקת בתחום זה של אנרגיה סולארית, כעשרים שנה. בתחילת דרכינו החברה שלנו עסקה בתחום הנדסת החשמל.
אבל כיום, אחרי שגילינו את הצורך שמירה על סביבה נקייה וירוקה, אנו עוזרים לעוד ועוד אנשים ליצור הכנסה פאסיבית, תוך כדי שהם עוזרים לעולם שלנו להפוך להיות בריא וירוק יותר. 

מוזמנים גם אתם להנות מאנרגיה סולארית שתפיק לכם הכנסה קבועה ויציבה. יהל אנרגיה זה המקום להתקנות ורכישות מערכות סולאריות. השאירו פרטים ונשמח לעמוד לשירותכם.


מעניין אתכם לשמוע עוד?
השאירו פרטים לתיאום פגישה

    ֿֿֿֿ

    • מתאים לגגות של למעלה מ- 700 מ"ר
    לתיאום פגישת ייעוץ