מהי אנרגיה סולארית ? | שימוש באנרגיה סולארית | יהל אנרגיה מערכות סולאריות

מהי מערכת סולארית?

אם אתם מתעדכנים מפעם לפעם במה שקורה בעולם, אז בטח שמעתם על התחממות כדור הארץ. התחממות כדור הארץ, היא אחד הדברים שהמדענים וכל מי שקצת חושב מעבר, חושש מאוד מהם. הגורמים להתחממות כדור הארץ, הם שימוש בחומרים המזיקים לסביבה כמו נפט, גז ועוד. ככל שאנו מתקדמים עם השנים, כך יש צורך יותר ויותר בשימוש בחומרים אלו. ולמה? יותר ויותר פעולות נעשות על ידי מכשירים, במקום באופן ידני. אנרגיה סולארית מנצלת את השימוש באנרגיות שהשמש מחלקת לנו חינם אין כסף ומחזירה את גלגל השימוש בחומרים מזיקים, אחורה.

איפה בעולם כבר משתמשים באנרגיה סולארית? 

בכל מדינות העולם המתקדמות, יש שאיפה לעבור וכמה שיותר מהר, לשימוש באנרגיה סולארית. החשמל המיוצר בשוויץ, לצורך הדוגמא, מיוצר חצי בדרך המקובלת, וחצי על ידי שימוש במערכות סולאריות. כלומר, חמישים אחוזים מהשימוש בחשמל במדינה, נעשה בצורה ירוקה. בארצות הברית יש התקדמות מאוד גדולה, שם מוקמות תחנות כוח רבות הפועלות על ידי אנרגיית השמש הבריאה. כל חברה שמכבדת את עצמה מעוניינת להעביר את הפעילות שלה כמה שיותר לכיוון הסולאר. 

קחו לדוגמא את אחד מעשירי העולם, מקים חברת המכוניות טסלה. כל המכוניות המיוצרות על ידו, פועלות על ידי הטענה חשמלית ולא על ידי דלק. כל מה שאתם צריכים זה שקע במקום נגיש לרכב שלכם, ואתם חוסכים מכדור הארץ זיהום אוויר.

איך מסתדרת חברת החשמל הישראלית עם השינוי הזה?

השאלה הזו מאוד במקומה. הרעיון של אנרגיה סולארית, הוא שאין צורך לייצר אותה על ידי מכשירים יקרים, אין צורך לטוס בשבילה ואין צורך להיות חכמים לשם כך. בארץ ישראל הידועה בשמש השוטפת אותה, כל אזרח יכול ליצור לעצמו חברת חשמל משלו, כל עוד יש לו גג או שטח פנוי להתקין עליו מערכות לקלוט את קרני השמש. השמש בכל מקרה תזרח, אז למה שלא נחסוך כסף וזיהום אוויר באמצעותה? הבשורה הגדולה ביותר היא, שלא רק שחוסכים כסף על ידי כך, אלא אתם גם יכולים להרוויח כסף.

רוצים להרוויח כסף מקרני השמש?

מקומכם איתנו. המטרה שלנו היא לעזור לכם ולכמה שיותר אנשים שלא חלמו שהם יכולים להיות חלק משינוי עולמי, להצטרף אלינו. אנו נלווה אתכם בכל התהליך הכולל עד לרכישת מערכות הקליטה היוקרתיות שיניבו לכם חיסכון לא רע בכלל. אל תישארו מאחור. הוסיפו גם אתם נדבך לשימור איכות הסביבה שלנו.

מוזמנים להכיר את חברת יהל אנרגיה שתעזור לכם להגיע למטרה שלכם. אנו מתמחים בליווי של חברות גדולות ומשקי בית פרטיים למעבר בשימוש באנרגיה סולארית. השירות שתקבלו אצלינו הוא שירות נדיר, זמינות מלאה, אמינות וליווי צמוד. מוזמנים להכיר אותנו ולהנות מהשינוי הכי מבורך שישראלי יכול לאחל לעצמו. 


מעניין אתכם לשמוע עוד?
השאירו פרטים לתיאום פגישה

    ֿֿֿֿ

    • מתאים לגגות של למעלה מ- 700 מ"ר
    לתיאום פגישת ייעוץ